Τι είναι το CPM και πώς καταρρίπτει το κόστος της online διαφήμισης

Μάθετε τι CPM είναι και πώς χρησιμοποιείται στο Online Budgeting

Εάν θέλετε να αγοράσετε διαδικτυακό χώρο διαφήμισης, θα συναντήσετε γρήγορα τον όρο CPM. Είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία για να μιλήσει για το κόστος για τις "εμφανίσεις διαφημίσεων" και είναι μακράν η πιο κοινή μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιείται στην ψηφιακή διαφήμιση. Είναι επίσης ο πιο συνηθισμένος τρόπος αγοράς και πώλησης ψηφιακού διαφημιστικού χώρου.

Τι σημαίνει το CPM;

CPM σημαίνει Cost Per Mille, και είναι ένας άλλος τρόπος να πω το κόστος ανά χιλιάδες.

Στην περίπτωση αυτή, 1.000 εμφανίσεις διαφημίσεων σε έναν ιστότοπο. Δεν πρέπει να συγχέεται με άλλους παρόμοιους, αλλά διαφορετικούς όρους, όπως CPC (Κόστος ανά κλικ) και CPA (Κόστος Ανά Δράση / Απόκτηση).

Τι είναι η εμφάνιση διαφήμισης;

Μερικές φορές γνωστή ως προβολή προβολής ή προβολή διαφήμισης, μία εμφάνιση διαφήμισης είναι η ισοδύναμη με έναν διακομιστή διαφημίσεων που καλείται σε απάντηση σε αίτημα σελίδας από το πρόγραμμα περιήγησης ενός χρήστη. Αυτό είναι, και αυτό είναι όλο. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν λανθασμένα ότι οι εμφανίσεις διαφημίσεων είναι διαφημίσεις που εμφανίστηκαν σε έναν χρήστη (αν το παρατηρούν ή όχι), σε έναν ιστότοπο ή άλλο μέσο στο διαδίκτυο. Αυτό είναι λανθασμένο.

Δυστυχώς, αυτό σημαίνει επίσης ότι τα στατιστικά στοιχεία εμφάνισης διαφημίσεων είναι συχνά εσφαλμένα ή εντελώς δόλια. Μέχρι 15 τοις εκατό του χρόνου, οι διαφημίσεις που προβάλλονται είναι λανθασμένες. Στη συνέχεια, υπάρχουν εμφανίσεις διαφημίσεων από την επισκεψιμότητα bot (ένα bot είναι ένα αυτοματοποιημένο λογισμικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση των αριθμών κυκλοφορίας ή των ατόμων SPAM), πράγμα που σημαίνει ότι κανένας φυσικός χρήστης δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να δει τη διαφήμιση.

Το 60% της επισκεψιμότητας διαφημίσεων προέρχεται από αυτά τα bots. Και τέλος, υπάρχει απάτη εντύπωση διαφημίσεων. Σε αυτήν την περίπτωση, οι αδίστακτοι χρήστες αποκρύπτουν διαφημίσεις πίσω από άλλες διαφημίσεις, οι οποίες κόβουν τα δίκτυα διαφημίσεων σε διαφημίσεις με υψηλότερα CPM στον ιστότοπο. Αυτό ενισχύει επίσης τους αριθμούς εμφάνισης διαφημίσεων, γεγονός που κοστίζει ακόμα περισσότερο τους διαφημιζόμενους.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με αυτό σε αυτό το εξαιρετικό άρθρο του Reid Tatoris.

Πώς κατανέμεται το CPM το κόστος της διαφήμισης στον ιστότοπό σας;

Λοιπόν, ας υποθέσουμε ότι έχετε έναν ιστότοπο και θέλετε να το χρησιμοποιήσετε για να προβάλλετε διαφημίσεις και να κερδίσετε χρήματα κάθε μήνα. Λοιπόν, θα πρέπει να καθίσετε και να υπολογίσετε τι είδους μηνιαίο εισόδημα θα είστε άνετοι με. Εάν ο ιστότοπός σας είναι καινούριος και έχει σχετικά μικρή επισκεψιμότητα, δεν θα κερδίσετε πολλά χρήματα, οπότε το CPM θα είναι πολύ χαμηλό. Αν ο ιστότοπός σας έχει υψηλή επισκεψιμότητα, το CPM θα είναι υψηλότερο.

Υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη ποσοστών CPM - σταθερών και μεταβλητών. Οι σταθερές χρεώσεις είναι ευκολότερες για να δουλέψετε, καθώς έχετε μια συγκεκριμένη αξία για να θέσετε ενάντια στις εμφανίσεις διαφημίσεων που δημιουργούνται. Τα μεταβλητά CPM είναι λίγο πιο δύσκολα να εργαστούν και αυτά τα ποσοστά θα διαφέρουν ανάλογα με το θέμα του ιστότοπού σας, τη χώρα στην οποία βρίσκεστε, τον διαφημιζόμενο και ούτω καθεξής.

Ας κάνουμε κάποια γρήγορη μαθηματικά. Έχετε έναν ιστότοπο και είναι κατά μέσο όρο 40.000 επισκέπτες ανά μήνα, με συνολικά 120.000 προβολές σελίδων ανά μήνα. Τι αξίζει η ιστοσελίδα σας;

Λοιπόν, με ένα CPM ύψους $ 5 (το οποίο είναι ελαφρώς υψηλότερο από το μέσο όρο για το 2017), θα το υπολογίσετε με αυτόν τον τρόπο:

120.000 / 1.000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

Πολλαπλά από τα 12 και κοιτάζετε έναν ιστότοπο αξίας $ 7.200 σε έσοδα από διαφημίσεις ανά έτος.

Όταν εξετάζετε τα πολλά εκατομμύρια προβολών σελίδων που μερικοί ιστότοποι εξυπηρετούν κάθε μήνα, μπορείτε να δείτε πόσο κερδοφόρα μπορεί να είναι το μάρκετινγκ CPM σε μερικούς ιστότοπους. Πράγματι, οι πιο επιτυχημένοι συνεισφέροντες στο YouTube κάνουν εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο από ένα μόνο μέρος των εσόδων από διαφημίσεις που συλλέγει το YouTube από τις σελίδες τους.

Πώς και πού να φτάσετε την κυκλοφορία διαφημίσεων CPM

Εάν έχετε διαβάσει όλα τα παραπάνω και ενδιαφέρεστε να δημιουργήσετε έσοδα CPM μέσω του ιστότοπού σας, η επόμενη λογική ερώτηση είναι "πού να ξεκινήσω;"

Δεν πρόκειται να είστε σε θέση να προσεγγίσετε εταιρείες και να τους ζητήσετε να αρχίσουν να τοποθετούν διαφημίσεις στον ιστότοπό σας. Υπάρχουν ιστότοποι και επιχειρήσεις που έχουν δημιουργηθεί γύρω από την εξυπηρέτηση επισκεψιμότητας σε ιστότοπους όπως το δικό σας και είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσετε.

Μερικοί από τους καλύτερους που ξεκινούν με περιλαμβάνουν:

Δημιουργήστε λογαριασμούς με μερικούς από αυτούς και πείραμα. Μόλις βρείτε ένα πρόγραμμα που συμπληρώνει τον ιστότοπό σας και φέρνει καλά έσοδα, επιμείνετε σε αυτό.